Saturday 6 June 2009

penat..

Salam kepada sape2 je la...

alhamdulillah lega kerna dapatku merasai terus kehidupan sehingga saat ini..

terima kasih yang tidak terhingga kepada tuhanku yang maha agung dan yang maha esa, yang sentiasa memberi petunjuk akan kekhilafan dan kedangkilanku selama ini...

aku sedar aku hanyalah insan biasa yang masih mentah untuk mengharungi segala liku2 kehidupan..

nak cakap tentang masa depan mmg tak perlu buat masa ini, kerana hidupku sekarang yang masih tidak terurus sentiasa membaw aku kepada kekalutan yang kadang2 membuatku lemas tika masih mentah ini..

kepada sahabatku teruskanlah usia kalian sementara masih berada, jangan sombong, riak, atau lebih tinggi lagi ujub, dengan segala kelebihan dan nikmat yang telah diberi. Sedarlah entah apa yang ada pada diri kita ini yang tidak pernah menyatakan terima kasih pada yang esa, kawan2, mahupun ibubapa kita yang telah bnyk memastikan keberterusan dalam kehidupan. Tiada puitis atau bibik manis yang diperlukan untuk menyatakan terima kasih terhadap apa yang telah kalian terima..tidak sukar hanya TERIMA KASIH..

maafkan diri ini yang memang terasa hina sejak akhir2 ini..

tahniah kepada bro Nasha kerana terus mempertahankan posisimu..
no more Erdogan, no more controversy..daulah khilafah..to bro husam, i know u can change ur perception avoid all the misunderstanding, try to do something that will give everybody a lot of confident in this arena. Juz one, bring back the confident. There's still a little space 4 all of u to achive all the mission before all of us enter the age of 22..

ape2 pon hidup ini sementara tayah la nak riak k..

pe pon TERIMA KASIH..

No comments:

Post a Comment