Saturday 30 May 2009

datang dan pergi...

huh...salam perjuangan untuk semua mahasiswa...

bergerak kembali ke persada yang lebih berliku untuk menghadapi apa yang tidak pasti di masa hadapan..
maka bermulalah pencarian segala bekalan untuk masa hadapan, dalam pelbagai pra kata kita mencarinya untuk keberterusan kehidupan..

suku yang pertama berakhir dgn tiada perasaan hampa, namun sebagai seorang manusia yang bernafsu sudah pasti ketidakpuasan hati serta rasa tidak cukup sentiasa ada..syukur tuhan sentiasa memberi peluang kepada hambanya untuk memilih setiap pilihan yang diberi..

segala krisis dan kontroversi dan segala perkara yg telah melanda seorang demi seorang, puak demi puak,kelas demi kelas dan akhirnye membawa kepada perpecahan.. namun perasaan penuh harapan itu sentiasa ada untuk memastikan konsep 1Malaysia menjadi..

segerombolan 380+200 watak baru bakal ditempuh..segala latar belakang perlu dikaji untuk memastikan strategi 2012/13 berjalan dgn baik..peralihan kepada suatu yg lebih menjurus kepada sistem yang lebih kepada konsep sama rata bakal berlaku..tggu dan lihat kerana setiap hari bakal ada sahaja dugaan yang berlaku untuk melambatkan proses transformasi...


SALAM AWAL SEMESTER UNtuk Semua.....fikirkan apa yang kita telah sumbangkan pada masyarakat, bukan fikirkan apa yang masyarakat sumbang untuk kita, demi keharmonian manusia sejagat...kerana hidup ini bukan hanya untuk satu tujuan,semakin banyak halangan semakin matang permikiran...

1 comment: