Thursday 18 June 2009

simpulan..

Salam sume kawan2..

Agak lama aku tak menjengah ke blog ini, hanya sempat melihat segala perkembangan semasa sahaja..sudah lama aku ingin berkongsi segala perihal yang sentiasa membelenggu fikiran ini. tika semester baru bermula sudah pastinya jangkaan aku terhadap penjadualan sebulan pertama memang tepat. Lecturer selalu tak de, masing2 ada hal mereka.. macam biasa sesuatu perubahan memang mengambil sedikit masa. Alhamdulillah, aku suka dgn semua lecturer yang mengajar pada sem ini, cuma ade sorg dua yang agak kelam kabut dalam mengajar subjek yang aku minat. Jadual untuk sebulan pertama agak tidak tertekan, tiada kelas malam sangat flexi. Aku berharap semua yang aku belajar semester ini difahami dgn mudah kerana aku telah kecundang sem yang lalu..

Aku sudah satukan mereka kembali, mmg mendapat tentangan mse mula2 tu. Tp hasilnye sekarang agak baik namun ak sudah nampak dia gembira semacam..hmm tape2 observe dulu..tp bile dah ok sorg plak lagi buat hal..ak try untuk dgr cerita kedua2 pihak namun hmm hasilnye aku terus terasa..cukuplah aku rase ak tak mahu lagi terlibat dgn masalah mereka..kepada kamu2 semua dah2 taw jgn gadoh2 x elok..blaja je la..buat hal masing2 je..pe2 pon in term of friendship ak nak ckp yg walau mcm mne kte benci seseorang tu korg tetap saling memerlukan antara satu sama lain. aku sayang kelas aku yang dulu, tak penah gadoh2..mula2 bell*,irin*,Ik*n,then come asm*..hmm aku tanak cakap lepas ni spe yang sepatutnye btul2 kena pulau..mungkin aku..to all my frenz sorry 4 everything..

ths sem i have decided that i want totally concentrate on my life..no more plc, juz want to join d activity. dun wan to be the candidates it totally harsh to balance it at the same time. i have my own commitment to my beloved one.even there's still many request from many party ask me to be one of the candidates but, for me juz let me observe the condition what will goin to happen after ths hmm ...juz want to say sorry 4 everything.. coz i'm not a perfect person.

hmmm k la...:]

No comments:

Post a Comment